Map
Legende verbergen - vink aan om om de legende onder kaart te verbergen
Waar zijn de knelpunten voor voetgangers?
Onveilig
Geen (kwalitatieve) voetpaden
Geen / te weinig zebrapaden
Geen / te weinig rustpunten
Idee of voorstel
Ander
Waar zijn de fietsknelpunten?
Onveilig
Geen kwalitatieve fietsroutes
Geen / te weinig fietsenstalling
Missing links
Conflict met andere weggebruikers
Verlichting
Idee of voorstel
Ander
Waar zijn de knelpunten voor het openbaar vervoer? Of wil je enkele suggesties kwijt?
Onveilig
Te weinig (kwalitatieve) bushaltes
Onvoldoende buslijnen
Idee of voorstel
Ander
Waar zijn de knelpunten voor het autoverkeer? Waar is er doorgaand verkeer?
Onveilig
Doorgaand verkeer
Parkeerbeleid
Bereikbaarheid
Idee of voorstel
Ander
Nr | Onderwerp | Bijdrage |
---|---|---|
15 | Idee of voorstel | Carrefour en andere handelszaken zijn erg slecht bereikbaar als je uit de richting Leuven komt, je moet een U turn doen een aanschuiven (vaak lang) aan verkeerslichten, terwijl je net al die zaken ben voorbijgereden. Het zou de verkeersdoorstroming veel verbeteren als je op de Albertvest vanuit richting Leuven voor de Carrefour kan oversteken! |
16 | Onveilig | Kruispunt met veel doorgaand verkeer in alle richtingen, er wordt te snel gereden en van de Goossensvest is het vaak lang aanschuiven (ook een nauwe doorgang aan het kruispunt) |
58 | Doorgaand verkeer | Te snel rijdend |
59 | Doorgaand verkeer | Te snel rijden |
61 | Parkeerbeleid | Te weinig ruimte |
70 | Parkeerbeleid | Dit is dichtbij mijn huis. Ik heb niet altijd plek voor mijn deur, het staat erg vol. Wanneer ik bezoek krijg moeten de mensen vrij ver gaan staan |
82 | Doorgaand verkeer | Een van de weinige |
109 | Onveilig | Verkeer komt van alle kanten, wie heeft voorrang? |
200 | Doorgaand verkeer | Veranderende verkeerssituatie. Veel file voor mijn woning nu in de meendijkstraat, het duurt soms een kwartier om de straat uit te geraken. Op drukke momenten ritsen was een betere oplossing geweest |
204 | Doorgaand verkeer | Kruispunt staat 's morgens dikwijls dicht. |
206 | Doorgaand verkeer | Door 1 vak te maken is er erg veel file |
215 | Onveilig | Zeer gevaarlijk kruispunt. Verkeer afkomstig van Vierde Lancierslaan moet voorrang verlenen, voert vaak te hoge snelheid, verkeer dat vanuit Sint Martinusstraat - Verlatstraat komt ("van rechts") heeft voorrang, komt van beneden, heeft geen zicht op het kruispunt. In combinantie met hoge snelheid van hogervermeld verkeer leidt dat tot zeer gevaarlijke situaties. |
226 | Doorgaand verkeer | idem |
227 | Doorgaand verkeer | idem |
228 | Doorgaand verkeer | idem |
229 | Doorgaand verkeer | om de stad te velaten vanaf de vesten naar de omgeving rond de stad stan de lichten niet lang op groen wat voor lange files op de vesten zorgt tijdens de avondspits |
238 | Doorgaand verkeer | Te weinig ruimte om voor te sorteren met als gevolg dat er steeds file is |
239 | Doorgaand verkeer | Te weinig ruimte om voor te sorteren |
240 | Doorgaand verkeer | Te weinig ruimte om voor te sorteren |
241 | Onveilig | Oversteekplaats om Albertvest op te rijden |
242 | Onveilig | Om hier de Westelijke ring op te draaien moet je houden van risico's |
246 | Doorgaand verkeer | De Metselstraat wordt gebruikt als Noordelijke ring richting Glabbeek |
247 | Parkeerbeleid | Het Parkeerbeleid voor en door Crossing Vissenaken is niet aangepast aan de omgeving... Parkeren mag blijkbaar overal zonder regels |
249 | Doorgaand verkeer | Deze weg van 90km/h wordt veelvuldig gebruikt door landbouwvoertuigen. Kan er geen "sluis" gebouwd worden waardoor deze gedwongen aan de kan moeten om achterliggend verkeer door te laten. Zet deze weg terug op 70km/h. dan is het snelheidsverschil met landbouwvoertuigen kleiner |
267 | Ander | verkeerslicht slecht afgesteld voor afslaand verkeer |
277 | Parkeerbeleid | Te kleine zone voor aantal bewoners |
296 | Doorgaand verkeer | Het centrum inrijden of verlaten tijdens de ochtend- of avondspits is een totale ramp. Dit heeft veel te maken met de afstelling van de verkeerslichten en dat is niet de bevoegdheid van de stad maar na al de jaren dat dit aan de gang is zou men met AWV toch al iets bereikt kunnen hebben |
297 | Doorgaand verkeer | Idem ivm afstelling van de verkeerslichten, er is totale blokkage op sommige momenten |
298 | Doorgaand verkeer | Ook hier totale blokkage op sommige tijdstippen |
324 | Onveilig | Niet conflictvrij |
325 | Doorgaand verkeer | Vaak file |
326 | Doorgaand verkeer | Onlogische situatie die tot file lijdt. Komende van de Goossensvest moet men hier verplicht links afslaan en dus het andere verkeer kruisen. Het zou gemakkelijker zijn als de richting van de Astridvest en Avendorenstraat omgedraaid worden. Dan moet verkeer dat van bovenaan de stad komt rechts afslaan en verkeer dat van onderaan de stad komt rechtdoor en moet dat verkeer dus niet meer kruisen. |
327 | Onveilig | Gevaarlijk kruispunt voor alle weggebruikers. |
328 | Onveilig | Straat te smal voor dubbelrichtingsverkeer. |
329 | Onveilig | Onveilige oversteekplaats voor zwakke weggebruikers. |
349 | Idee of voorstel | Verkeersvrij maken, wandelstraat |
371 | Parkeerbeleid | Op de nieuwe grote markt zouden geen parkeerplaatsen mogen zijn. Dit zou een aangename ontmoetingsplek moeten zijn en geen wirwar van auto's die op zoek zijn om te parkeren. Daarvoor is er meer dan genoeg parking in de buurt (parking oude vesten straat, de kazerne, parking ziekenhuis, ...) |
418 | Doorgaand verkeer | Het vreselijke omvormingsplan.. om linksaf (of rechtsaf) naar Sint truider steenweg te slaan sta je keilang te wachten in de file. Om dan telkens maar 3-4 auto's door te laten. Veel gefrustreerde mensen rijden gewoon door het rood. Dit zie ik bijna dagelijks |
420 | Onveilig | |
427 | Doorgaand verkeer | |
448 | Doorgaand verkeer | Links afslaan blokkeert doorgaand verkeer |
461 | Onveilig | Sinds de veranderde verkeerssituatie is heel lang wachten om de Meendijkstraat te kunnen verlaten. Het is er ook onveilig omdat je als autobestuurder op het zebrapad en het fietspad moet rijden om te zien of er verkeer aan komt. De haag belemmert het zicht wat. |
482 | Doorgaand verkeer | Er is hier te veel doorgaand verkeer doordat de Kapucijnenstraat 's morgens en 's avonds snel volstroomt met auto's, met de nodige file tot gevolg. |
483 | Doorgaand verkeer | 's Morgens constant file door ouders die in het centrum moeten om hun kinderen aan school af te zetten. De voorsorteerstroken zijn slecht gemaakt, waardoor auto's die rechtdoor moeten verder geraken. |
484 | Doorgaand verkeer | Trage verkeersdoorstroming waardoor er op drukke momenten file ontstaat en auto's die op het kruispunt blijven staan terwijl het groen is voor anderen. |
485 | Doorgaand verkeer | Slechte verkeersdoorstroming. |
486 | Onveilig | Teveel groot vrachtverkeer van industrieterrein dat hier de ring op komt. |
490 | Doorgaand verkeer | Lichten van wanneer je uit centrum komt zijn compleet drama. 2 rode lichten die op 50 meter van elkaar staan en die hoop en al 15 seconden op groen staan. Altijd file, die hoofdzakelijk gecreëerd wordt door een ramp van een verkeersopstelling |
537 | Onveilig | Voor en na schooldag levens gevaarlijke situaties. Auto’s willen zich overal parkeren ook op fiets en voetpad! Handhaving zou al een begin zijn! |
541 | Ander | Er rijden veel auto's op de ring door het rood zodat als het groen wordt voor de gillainstraat je nog moet wachten op die auto's |
543 | Doorgaand verkeer | Te druk en bijgevolg onveilig bij eind de schooldag |
561 | Onveilig | Enorm veel verkeersstromen door elkaar (auto’s, bussen, fietsers, voetgangers,…) |
562 | Onveilig | Moeilijk over te steken voor fietsers |
614 | Onveilig | Drukte 's morgens in combinatie met bussen op te smalle wegen leidt tot onveilige situaties. |
646 | Onveilig | |
647 | Onveilig | Moeilijk kruispunt |
648 | Onveilig | gevaarlijk kruispunt (weinig zicht) |
649 | Onveilig | gevaarlijk kruispunt (weinig zicht vanuit Goossensvest) |
650 | Onveilig | gevaarlijk kruispunt (weinig zicht) |
656 | Doorgaand verkeer | Mensen verlaten centrum via Kapelstraat en Kapucijnenstraat. Tijdens spits heel veel file, wat niet aangenaam is voor de bewoners |
657 | Onveilig | Er wordt hier veel te snel gereden |
658 | Onveilig | Straat autoluw maken? Veel te gevaarlijk voor schoolgaande kinderen in combinatie met te smalle stoep |
662 | Doorgaand verkeer | De beslissing van het aanpassen van 2 naar 1 rijstrook is nog steeds volledig onbegrijpelijk. Er was in Tienen nauwelijks file, nu kan je overal gaan aanschuiven. De afstelling van de verkeerslichten is ronduit rampzalig en er wordt niets aan gedaan. Dit is niet alleen vervelend, maar heeft ook een economische prijs in een stad die het moeilijk heeft om bedrijven aan te trekken. |
681 | Onveilig | Veel werkverkeer. Vrachtwagens rijden tegen de richting en soms met twee langs elkaar. Grote vrachtwagens voor beton wachten op voetpaden waardoor je hier niet langs kan en de voetpaden stuk gaan. De weg is in zeer slechte staat owv het zware vervoer. Er zijn meermaals huizen stuk gereden door de zware en grote vrachtwagens ( delen van erkers afgebroken door vrachtwagens) |
682 | Idee of voorstel | Slechte zichtbaarheid. Plaatsen van verkeersspiegels zou een meerwaarde zijn |
683 | Onveilig | Moeilijk kruispunt. Voorrangsregels worden niet gerespecteerd waardoor er onveilig gevoel ontstaat. Voorstel: plaatsen van verkeerslichten of duidelijke signalisatie |
759 | Bereikbaarheid | sinds de heraanleg is de ring een grote ramp tijdens spitsuur |
760 | Bereikbaarheid | De ring is 1 grote ramp sinds de heraanleg , zeker tijdens spitsuur constant file |
761 | Bereikbaarheid | idem als vorige punten, sinds heraanleg ring constant file tijdens spitsuur. De regeling van de lichten is hier ook deels aan te wijten, als er 2 a 3 auto's kunnen passeren tijdens groen licht is t al veel |
801 | Doorgaand verkeer | veel filevorming rond spitsuur |
807 | Ander | slecht organisatie kruispunt |
808 | Ander | slecht organisatie kruispunt |
809 | Ander | slecht organisatie kruispunt |
814 | Doorgaand verkeer | Verkeer doorstroming op de nieuwe vesten zijn slecht. Mensen verliezen uren door de slechte doorstroming over de ganse afstand van de nieuwe vesten |
824 | Onveilig | Indien je vanuit de straat van het ziekenhuis StJan komt en naar de ring wil, dan is het ongelooflijk gevaarlijk om richting ring af te slaan. Vluchtheuvel die geplaatst is en het extra zebrapad maken het nog moeilijker dan vroeger. Je hebt echt 100paar ogen nodig. Gaat er niet op verbeteren als het nieuw ziekenhuis op St-Jan komt. |
830 | Onveilig | Gevaarlijk kruispunt |
836 | Ander | wijziging voorrang geeft lange file op momenten dat er activiteiten (afhalen en brengen) zijn in omgeving CC. Wachten als je van parking komt. |
837 | Doorgaand verkeer | te lang wachten op afslag naar Gilainstraat |
838 | Doorgaand verkeer | lange files en 1 rijvak over lengte ring = gevaar bij probleem |
839 | Ander | slechte toestand wegen en vuil |
844 | Ander | Sinds de heraanleg van de vesten, is het op sommige tijdstippen een ramp om via de vesten te rijden (in beide richtingen en sinds kort ook aan de suikerfabriek) |
861 | Ander | sluipverkeer 's morgens en 's avonds is een groot probleem omdat er ook niet aan de max snelheid gehouden wordt |
862 | Parkeerbeleid | doordat er hier altijd wel auto's geparkeerd staan op het laatste stuk en de auto's uit de andere richting "vliegen" is dit een gevaarlijk stuk |
863 | Onveilig | hier in de bocht, nemen sommige bestuurders hun bocht aan de binnenkant. Het zou goed zijn als van aan de lichten tot het kruispunt met de Van Audenhovestraat volledig 50km/u zou zijn |
864 | Onveilig | hier rijden de auto's te snel |
865 | Onveilig | auto's nemen hun bocht op het fietspad door de snelheid waarmee ze de Van Audenhovestraat oprijden. Doordat het fietspad hier veel vol met aarde ligt kan men dit duidelijk zien. Het fietspad is hier onberijdbaar vanaf het kruispunt van de Meierstraat tot aan de Duivelskuit |
866 | Ander | wegdek in slechte staat |
880 | Parkeerbeleid | ter hoogte van bakkerij vanderveken wil iedereen met de auto tot in de winkel proberen rijden, iedereen parkeert dus op de busstrook, of staat dubbel of driedubbel in de straat om toch maar te kunnen parkeren, terwijl er op 100M geparkeerd kan worden op de parking van het station |
903 | Doorgaand verkeer | Hier ontstaan heel veel files omdat de aanloop naar de lichten te kort is en auto's die moeten afdraaien in een flessenhals terecht komen. Vaak kan je zellfs niet oversteken met de auto bij groen licht (aan KVK) omdat de auto's vast zitten. |
917 | Parkeerbeleid | Kiss and ride zou uitgebreid moeten worden. Staat altijd vol en bijna altijd niemand die trein of bus pakt te zien. Ook makkelijker maken voor camionettes om iemand af te zetten |
919 | Idee of voorstel | extra lichten plaatsen of beter afstemmen. 's morgens steeds enorme file. Gaat met komst van nieuwe kliniek enkel nog problematischer worden |
923 | Doorgaand verkeer | speelstraat van maken? maximum 30km/uur. Veel kinderen die op straat spelen hier. Veilige doodlopende straat maar verkeer van dokterspraktijk vlamt hier soms wel hard door |
924 | Onveilig | geen fietspad. Aanleggen want veel gaan met fiets naar sportcentrum |
937 | Parkeerbeleid | |
974 | undefined | File om in te pikken |
975 | Onveilig | Fietsers die oversteken veroorzaken erg gevaarlijke situaties aangezien zij heel snel aankomen. Er staat constant een file richting atheneum en dit meestal door ouders die hun kinderen willen afzetten net voor school. Zorg voor een verkeersvrije straat waar enkel bewoners, mensen met een vaste parkeerplaats, OV en zwakke weggebruikers in kunnen op de uren dat de scholen beginnen en sluiten. |
976 | Idee of voorstel | waarom kan deze straat geen 2 richtingen zijn? |
1002 | Doorgaand verkeer | De lichten op dit kruispunt springen heel snel op rood als je op de invalsweg rijdt. Tijdens de spits zou dit doorgaand verkeer sneller moeten gaan. |
1036 | Onveilig | geen verkeerslicht |
1063 | Doorgaand verkeer | als je vanaf delhaize richting Leuvenselaan wil, word je door een heleboel kleine straatjes rond het station gestuurd, hoewel je daar niet wil zijn |
1064 | Parkeerbeleid | soms heel veel rondjes rijden om te parkeren bij het zwembad, zeker vrijdagavond wanneer er zwemlessen zijn voor kinderen. Er is nochtans heel veel ongebruikte ruimte bij het zwembad. Er zijn ook veel , vaak niet^gebruikte, gereserveerde parkeerplaatsen voor personeel |
1065 | Parkeerbeleid | eigenlijk zeer tevreden over deze parking. Superhandig. |
1097 | Doorgaand verkeer | Lichten |
1098 | Doorgaand verkeer | Slecht afgestelde lichten |
1099 | Doorgaand verkeer | Lichten |
1100 | Doorgaand verkeer | Lichten slecht afgesteld |
1130 | Onveilig | |
1131 | Onveilig | Kruispunt met zeer slecht zichtbaarheid, voorrang van rechts die vaak niet gerespecteerd wordt |
1132 | Onveilig | Kruispunt met weinig zichtbaarheid, zeer onveilige plek op schooluren |
1133 | Parkeerbeleid | Veel te smalle doorgang door parkeergelegenheid aan 2 kanten, staat op schooluren vaak vast + toegang Ooievaarsnest blokkeert vaak verkeer |
1134 | Onveilig | Voorrang van rechts wordt vaak niet gerespecteerd |
1135 | Doorgaand verkeer | Slecht afgestelde lichten waardoor het verkeer niet vlot door kan, eerst groen voor mensen die rechtdoor gaan maar die worden geblokkeerd door de auto's die naar Sint-Truiden gaan en rood hebben. |
1136 | Doorgaand verkeer | Slecht afgestelde lichten |
1138 | Doorgaand verkeer | Lange wachtrijen tijdens ochtendspits |
1139 | Doorgaand verkeer | Lange wachtrijen tijdens avondspits |
1140 | Doorgaand verkeer | Lange wachtrijen tijdens ochtendspits |
1141 | Doorgaand verkeer | Lange wachtrijen |
1142 | Doorgaand verkeer | Lange wachtrij + licht springt snel terug op rood |
1143 | Doorgaand verkeer | zie punt 1 |
1144 | Doorgaand verkeer | Slecht afgestelde lichten die te vlug veranderen waardoor er een te lage capacitiet is |
1154 | Idee of voorstel | Apart groen licht voor voetgangers en fietsers; Indien je nu als autobestuurder wil afslaan bij groen, moet je toch nog rekening houden met fietsers en voetgangers. Maak dit conflictvrij en zorg voor afzonderlijk groen voor de zwakke weggebruiker zodat ook autobestuurders hier geen fouten kunnen tegen maken. |
1172 | Doorgaand verkeer | Veel fille |
1173 | Doorgaand verkeer | Veel fille |
1177 | Doorgaand verkeer | Ochtend- en avondspits ter hoogte van de verkeerslichten op dit kruispunt is een ramp. Heraanleg van de vesten zorgt voor files wegens te korte tijd om af te slaan ! |
1178 | Doorgaand verkeer | Ochtend- en avondspits ter hoogte van de verkeerslichten op dit kruispunt is een ramp. Heraanleg van de vesten zorgt voor files wegens te korte tijd om af te slaan ! |
1179 | Onveilig | Voorrang van rechts op locatie is onlogisch & gevaarlijk. Veldbornstraat zou logischer beschouwd kunnen worden als voorrangsweg. |
1181 | Onveilig | Niet veilig te smal voor fietsers en auto's vooral bakfietsen . Deze straat zou auto vrij moeten zijn |
1194 | Onveilig | Als je van kerkkomstraat de leuvenselaan op wil rijden, moet je op het zebrapad staan om te kunnen zien hoe het verkeer eraan komt. Dan komen de wagens van Leuven knal voor je staan zodat je alweer niet kan invoegen. De ruimte om in te draaien in verkeerd ingericht. Dit was vroeger beter! Nu is het levensgevaarlijk voor fietser en voetgangers, maar als automobilist kan je niet anders dan verkeerd op het zebrapad en zelfs fietspad te staan. |
1195 | Doorgaand verkeer | Hier kan het een eeuwigheid duren vooraleer je over kan. |
1196 | Onveilig | Wat met urgentievoertuigen? |
1200 | Doorgaand verkeer | lange files |
1201 | Doorgaand verkeer | lange files |
1202 | Idee of voorstel | lichten plaatsen |
1214 | Doorgaand verkeer | |
1215 | Doorgaand verkeer | |
1235 | Onveilig | |
1236 | Idee of voorstel | Zone 50 !!!!! |
1237 | Doorgaand verkeer | Zone 50 of 30 !!! |
1261 | Idee of voorstel | Eénrichtingsverkeer (enkel nog toelaten dat auto's van Goossensvest richting Avendoornstraat kunnen) zodat sluipverkeer van boven aan de Ring via Park door Goossensvest naar Ring ontmoedigd wordt |
1262 | Bereikbaarheid | Vaak file |
1263 | Bereikbaarheid | Vaak file |
1264 | Bereikbaarheid | Slechte doorstroom bij begin/einde schooldag |
1267 | Bereikbaarheid | Voorrangswijziging is heel slecht. Belangrijke parking om auto verder uit het centrum te houden, moet je ook vlot kunnen wegrijden |
1271 | Doorgaand verkeer | |
1272 | Doorgaand verkeer | |
1302 | Ander | Lang wachten op Oversteekmogelijkheid voor voetgangers en fietsers |
1308 | Doorgaand verkeer | afslagstrook naar de Diestesteenweg is veel te kort; er moet nog teveel verkeer de vesten passeren voor een andere bestemming (Noordelijke Ring?) |
1310 | Doorgaand verkeer | moeilijke doorstroom bij begin en einde school; voorrang van rechts vanuit waaibergstraat is gevaarlijk t.o.v. verkeer komende van kruispunt vest, ophoping inrijdend verkeer oplintersesteenweg (geen ruimte voor fietsers) kortom, moeilijk en gevaarlijk kruispunt op drukke momenten met filevorming op veldborn en oplintersestwg |
1338 | Onveilig | te druk en onveilig, slecht zicht |
1339 | Onveilig | te druk op moment dat de scholen stoppen |
1346 | Doorgaand verkeer | Verkeerslichten enorm lang eer veranderen - niet afgestemd op kruispunt met ring |
1347 | Onveilig | Smalle doorgangen, wagens geparkeerd waar niet mag, ... |
1366 | Onveilig | |
1367 | Onveilig | |
1368 | Onveilig | |
1369 | Onveilig | |
1370 | Onveilig | |
1371 | Onveilig | |
1372 | Onveilig | |
1373 | Onveilig | overstekende voetgangers of fietsers niet altijd zichtbaar |
1376 | Onveilig | Bestuurders weten niet hoe ze correct een rondpunt moeten nemen. Een afgescheiden strook voor mensen die afslaan of moeten doorrijden (zoals in Nederland) zou een oplossing kunnen zijn. |
1379 | Doorgaand verkeer | Astridvest mag géén doorgaand verkeer meer slikken. Dit veroorzaakt files, ellende en stank over de astridvest, Gooseensvest en Sint Helen. Daarenboven talrijke conflicten op alle tussenliggende kruispunten. tot op de Ring |
1402 | Idee of voorstel | te lang aanschuiven |
1403 | Doorgaand verkeer | te lang aanschuiven |
1404 | Doorgaand verkeer | rechts afslaan altijd mogelijk maken voor verkeer (geen lichten hiervoor) |
1405 | Onveilig | 2 rijstroken te snel samen waardoor dikwijls bruusk stoppen |
1458 | Ander | teveel wildparkeren op de stoep en buiten de voorziene parkeerplaatsen maakt het onaangenaam als winkelstraat. |
1459 | Onveilig | teveel verkeer en te hoge snelheid |
1460 | Idee of voorstel | asverschuiving om het verkeer te stremmen en de hoge snelheid aan te pakken |
1461 | Idee of voorstel | bomen om de paar meter zou deze invalsweg tot de grote markt veel mooier en aangenamer maken. |
1509 | Ander | Licht voor Links af te slaan (richting Delhaize) zou op sommige piekmomenten langer groen mogen zijn |
1510 | Idee of voorstel | Komend van mulk of spanuit : groen licht blijft op sommige momenten 3 seconden groen. Zou wat meer kunnen zijn. |
1511 | Idee of voorstel | Links afslaan naar suikerfabriek zou wat langer langer kunnen zeker als het bietenperiode is |
1599 | Doorgaand verkeer | Doorgaand verkeer vanuit Veldbornstraat richting Waaiberg en Oplintersepoort is heel vaak rampzalig : soms nauwelijks 2 wagens die kunnen passeren aan de verkeerslichten |
1600 | Doorgaand verkeer | Veel te traag sinds vernieuwing vesten. Tot 30 minuten vanaf Weezenhuis tot suikerfabriek ! |
1602 | Doorgaand verkeer | File ! Soms ruim 15 minuten ! |
1617 | Onveilig | te smal voetpad voor de vele schoolgaande jeugd |
1618 | Parkeerbeleid | uitrit school en te smal voetpad |
1619 | Onveilig | smal voetpad, fietsers en voorrang van rechts |
1620 | Onveilig | geen fietspad |
1627 | Bereikbaarheid | |
1631 | Doorgaand verkeer | Om de stad in te rijden krijg je ineens fietsers van de stoep op de straat, plus even verder heb je direct een straat waar velen in moeten en fietsers rechtdoor rijden. Dit stremt de doorgang waardoor auto's op het kruispunt kunnen blijven staan wegens file |
1632 | Onveilig | Al vaak gemerkt dat bij groen nog andere richtingen aan het rijden zijn, en het ligt niet aan door het rood rijden |
1633 | Doorgaand verkeer | De invoegstroken om af te slaan zijn veel te kort waardoor de doorgang enorm belemmerd wordt en file veroorzaakt op het kruispunt aan het berge stadion |
1640 | Doorgaand verkeer | Lichten zijn slecht afgesteld |
1695 | Doorgaand verkeer | |
1702 | Parkeerbeleid | wordt massaal foutief geparkeerd en wordt niks aan gedaan |
1703 | Parkeerbeleid | veel te snel rijden fn massaal fout parkeren. |
1704 | Onveilig | overdreven snelheid zelfs door de bussen |
1745 | Onveilig | |
1749 | Doorgaand verkeer | De sorteerstrook om de Sint-Truidensesteenweg op te rijden is veel te kort waardoor het verkeer dat recht door wil rijden om op de vesten te blijven, vast komt te staan (idem om af te slaan richting Diest ter hoogte van de grote Carrefour) |
1755 | Doorgaand verkeer | Te vaak file voor afslag Diestsesteenweg. Belemmert vlot en tijdig bereik HHart Ziekenhuis. |
1756 | Onveilig | Ondanks alle veranderingen blijft dit een zeer ingewikkelde bedoening, zeker als er bussen, vrachtwagens, fietsers e.a. op zelfde moment door elkaar rijden (op een donkere regenachtige dag)... |
1757 | Doorgaand verkeer | Is het nu voorrang van rechts, is het Goossensvest verkeer altijd voorrang... De laatste aanpassingen geven veel onzekerheid en je ziet de chauffeurs twijfelen... Kan dit nog extra goed aangeduid worden, op de grond ook, hoe dat het moet? Is hier de file opgelost? Nu is het op piekmomenten laaang wachten om van de Meendijk weg te raken. |
1789 | Onveilig | Aan deze kruispunten hebben fietsers zeer weinig tijd om over te steken en auto's die rechtsafslaan ook, bovendien zie je de fietsers niet altijd goed aankomen |
1801 | Onveilig | Te smalle straat waardoor bij indraaien in d Lombardstraat constant conflicten ontstaan tussen zwakke weggebruikers en wagens. Wagens beschadigen ook gevels bij indraaien. Deze hoek zou beter afgesloten worden voor verkeer. Dit zou ook de laafkwaliteit sterk verhogen in het eerste deel van de Lombardstraat. |
1827 | Onveilig | Recent fietsen door camion geraakt. Gelukkig niet gewond. Maar slecht afgestelde lichten |
1832 | Doorgaand verkeer | Te smal voor fietsers. Waarom niet de fietsers dezelfde rijrichting laten hanteren? |
1834 | Bereikbaarheid | Afslaan naar centrum duurt lang en is gevaarlijk wegens te korte voorsorteerstrook en aanstormend verkeer dat uit deel met 90 km komt |
1835 | Doorgaand verkeer | |
1836 | Onveilig | |
1837 | Onveilig | Smalle straatjes met tweerichtingsverkeer en gefrustreerde automobilisten die te snel rijden |
1838 | Doorgaand verkeer | Eenrichtingsverkeer: je moet ver omrijden langs de ring |
1839 | Onveilig | Gevaarlijk in de buurt van station |
1841 | Doorgaand verkeer | |
1842 | Doorgaand verkeer | Lichten slecht afgestemd, slecht 2 /3 wagens kunnen oversteken |
1844 | Doorgaand verkeer | |
1846 | Idee of voorstel | De verkeerslichten Veldbornstraat richting Oplinter geven veel te weinig tijd. Vanuit Oplinter is er meestal overschot aan tijd. Kunnen de lichten niet aangepast worden volgens het tijdstip van de dag? 's Namiddags vanaf 15.00 uur is het grootste probleem aan de Veldbornstraat voor uitgaand verkeer. Er is dan veel minder inkomend verkeer vanuit Oplinter. |
1857 | Idee of voorstel | Verkeerslichten conflictvrij maken. Zou doorstroom verbeteren. |
1894 | Doorgaand verkeer | slechte afstelling vd lichten, file |
1895 | Doorgaand verkeer | slechte afstelling van de lichten, file in de spits |
1896 | Doorgaand verkeer | slechte afstelling van de lichten, file in de spits |
1897 | Doorgaand verkeer | veel file in schoolspits |
1898 | Idee of voorstel | voorrang van rechts afschaffen, dit is geen straat voor doorgaand verkeer |
1907 | Onveilig | ingewikkeld kruipunt. niemand weet wie voorrang heeft. bussen nemen agressief en onterecht voorrang |
1908 | Onveilig | Overdreven snelheid! zowel door lijnbussen als door ander gemotoriseerd verkeer |
1910 | Doorgaand verkeer | straat wordt gebruikt als ring van Tienen. Waarom moet alle doorgaand verkeer door Leuvenselaan richting Delhaize? Moeten zij niet rond langs zuidelijke ring? |
1945 | Doorgaand verkeer | Te veel doorgaand verkeer voor deze omgeving. |
1946 | Doorgaand verkeer | Te veel doorgaand verkeer. oplossing: circulatie Astridvest en Goossensvest omgekeerd maken, zodat er geen doorgaand verkeer van Noord naar Zuid gaat |
1947 | Idee of voorstel | Ideale plek voor mobipunt met deelwagens (bedient noordelijke wijken, en ook stedelijke diensten, en in de toekomst ziekenhuis) |
1948 | Idee of voorstel | Mobipunt/deelwagens? |
1949 | Parkeerbeleid | Te veel auto's. Verblijfskwaliteit = nihil |
1950 | Parkeerbeleid | Te veel parkeerplaatsen. Verblijfskwaliteit nihil |
1951 | Parkeerbeleid | Te veel parkeerplaatsen. Verblijfskwaliteit nihil |
1952 | Parkeerbeleid | Te veel parkeerplaatsen. Verblijfskwaliteit nihil |
1953 | Parkeerbeleid | Denk toekomstgericht: schaf die parkeerplaatsen op de markt zo snel mogelijk af. |
1954 | Onveilig | Te veel auto's voor een schoolomgeving |
1955 | Idee of voorstel | Geparkeerde auto's en doorgaand verkeer tasten de verblijfskwaliteit van deze winkelstraat aan, en zorgen voor negatief imago. |
1956 | Doorgaand verkeer | verkeer tasten de verblijfskwaliteit van deze winkelstraat aan, en zorgen voor negatief imago. |
1957 | Doorgaand verkeer | Schoolomgeving!!! |
1958 | Onveilig | veel te hoge snelheid van wagens! |
1959 | Doorgaand verkeer | schoolomgeving!!! |
1971 | Doorgaand verkeer | het is er onmogelijk om te slapen met ramen open, het aantal vrachtwagens die hier langskomen zijn ontelbaar, ook het aantal verkeersongevallen die er al zijn geweest op het kruispunt (aangegeven of niet) zijn ontelbaar, het is er erg onveilig voor fietsers, maar ook voor bewoners die last hebben van lawaai. |
1972 | Doorgaand verkeer | tijdens spitsuren kan je hier niet door, het aanschuiven gaat soms tot 30min voor enkele 100m's |
1973 | Idee of voorstel | lastig dat je niet naar links mag om opnieuw de oplintersesteenweg op te rijden (ter hoogte van de pizza hut), je moet indien je opnieuw naar de oplintersesteenweg moet helemaal omrijden langs het kerkhof en de wijken die zich daar bevinden of helemaal rond de vest, wat absurd is in tijd en milieu. |
1987 | Doorgaand verkeer | |
1988 | Doorgaand verkeer | hier sta ik bijna altijd drie keer achter mekaar voor een rood licht, de lichten tussen bostse straat, groenstraat en de getestraat zouden beter afgestemd mogen zijn of vervangen worden door ronde punten |
1989 | Doorgaand verkeer | |
2007 | Onveilig | fietsers die de Sint-Helenavest willen oversteken zijn nagenoeg niet zichtbaar door het hoge struikgewas. Heel gevaarlijk als ik hier rechts wil afslaan. |
2008 | Onveilig | veel auto's vinden het hier verwarrend dat fietsers mogen oversteken als de voetgangers rood hebben - conflictvrij maken is hier de oplossing |
2009 | Bereikbaarheid | groot tekort aan kiss-and-ride plekken, vooral om te wachten op treinreizgers om ze met de auto naar huis te brengen |
2010 | Bereikbaarheid | lange wachttijden door het afslaan naar Diestsesteenweg |
2019 | Bereikbaarheid | Elke dag file.... verschrikkelijk |
2020 | Parkeerbeleid | Meer parking aub! Hier zijn gigantisch veel scholen, het is een slagveld wanneer je je kind wil ophalen en je moet een halfuur voor de schoolbel komen om eventueel een laatste plaats te bemachtigen... |
2021 | Bereikbaarheid | Haal aub die belachelijke verkeerslichten weg, hier was nooit een probleem en nu wordt elke dag gigantische file en frustratie gecreëerd |
2029 | Doorgaand verkeer | Op dit kruispunt is er tijdens de spits en ook daarbuiten een zeer lange wachttijd. Vanuit het centrum staat men soms aan te schuiven vanaf de Alexianenweg |
2066 | Doorgaand verkeer | Sluipverkeer vanaf Sliksteenvest Veldbornstraat Kapelstraat Gasthuismolenstraat (ondanks verbodsbord) richting kruispunt ring - elke ochtend en avond - buurtbewoners zijn bezorgd dat dit opnieuw een feit wordt als de werken aan het Gasthuis klaar zijn! |
2068 | Doorgaand verkeer | Deze straat wordt regelmatig als doorgangsweg gebruikt. Bestuurders rijden vaak veel te snel. Het verwondert mij dat er tot nu toe nog geen bewoner zwaar gewond is geraakt of erger wanneer hij/zij zijn huis heeft verlaten (door overhoop gereden te worden). |
2069 | Onveilig | Geen verschil tussen voetpad en weg: bestuurders letten er bij het afslaan niet op om de bocht ruim genoeg te nemen. Ik houd mijn hart vast wanneer voor de eerste keer een ongeluk zal gebeuren. |
2070 | Onveilig | Zie vorig uitleg |
2071 | Onveilig | Geen verschil tuusen voetpad en weg. Bestuurders nemen regelmatig de bocht niet ruim genoeg. Heel gevaarlijke plek voor mensen die uit de Leuvensestraat richting Grote Markt gaan. |
2072 | Onveilig | Verschil weg en voetpad niet duidelijk. Dit vraagt om problemen. Wie plande überhaupt het heraanleg van de Grote Markt? Soms vraag ik me af hoeveel incompetentie verenigd zit in politieke en beslissende functies |
2131 | Doorgaand verkeer | |
2132 | Doorgaand verkeer | |
2133 | Doorgaand verkeer | |
2134 | Bereikbaarheid | |
2154 | Doorgaand verkeer | De lichten als je van de Kabbeekvest de Diestesteenweg wil oprijden worden behoorlijk snel rood. Zeker in vergelijking met andere lichten op de Vesten. |
2177 | Doorgaand verkeer | |
2178 | Doorgaand verkeer | |
2179 | Doorgaand verkeer | |
2180 | Onveilig | |
2181 | Onveilig | Duidelijke wegmarkering en borden die auto's verbieden tegen de richting in te rijden |
2182 | Doorgaand verkeer | Gigantische file op ieder moment van de dag |
2183 | Onveilig | Vaak kamionettes geparkeerd op de baan |
2184 | Onveilig | |
2187 | Doorgaand verkeer | Onmogelijk om van st Jorisplein richting vesten te gaan zonder lang te wachten en de voetgangers/fietsers te blokkeren. Verkeerslichten zouden betere optie zijn |
2205 | Bereikbaarheid | Te vaak file |
2206 | Onveilig | |
2207 | Onveilig | |
2222 | Onveilig | Wordt heel vaak door rood licht gereden. Een rode lichtcamera is aangewezen |
2232 | Idee of voorstel | De lichten zijn vreemd afgesteld op de ring. De werken van de ring zien er heel goed uit en zijn zeker een plus voor de buurtbewoners, maar er staat echt wel veel file tov vroeger. Zou een rond punt ipv lichten op bepaalde plekken werken? Of puur de timings van de lichten beter afstellen (Groene golf concept ?) ik ben geen verkeerdeskundige ,maar het file probleem is slechter na de werken. het stadsbeeld wel veel beter |
2233 | Onveilig | Dit is recentelijk gewijzigd, en ik begrijp het probeersel, maar dit werkt ook niet... een rond punt op deze plek lijkt me iets die wel haalbaar moet zijn. het voetpad is ook een heel gevaarlijke, heel moeilijke zichtbaarheid voor de auto als je moet inslaan naar de parking van de manage. De geparkeerde autos rechts (als je van de ring naar manage rijdt) belemmeren ook sterk het zicht. |
2247 | Onveilig | veel te snel verkeer en sluipverkeer vanuit de waterstraat. |
2248 | Onveilig | veel frustratie bij chauffeurs die wel de weg volgen en niet de bewonersstraat om voor te steken omdat er ELKE dag file is aan het kruispunt |
2293 | Bereikbaarheid | Waneer ik mijn boodschappen moet aan mijn deur aflacden en op de nieuwe parkeerplaatsen in de groenstraat moet gan parkeren bij gebrek in de Moespikstraat, moet ik bijna 1 km omrijden langs de Potterijstraat en Moespikvest om daar te geraken. |
2311 | Parkeerbeleid | Hier moegen bewoners niet parkeren omdat het een handelsstraat zou zijn. In dat deel van de straat zijn nauwelijks winkels |
2312 | Parkeerbeleid | ALs er ouderavonden zijn parkeren teveel bezoekers NIET op de speelplaats, onmogelijk om parking te vinden dan |
2313 | Parkeerbeleid | Bezoekers ziekenhuis parkeren in de straat (goedkoper?) ipv op parking ziekenhuis en nemen plaats van bewoners in. |
2351 | Onveilig | versmalling is best gevaarlijk |
2395 | Doorgaand verkeer | Veel te korte afslag ri Diest |
2396 | Doorgaand verkeer | Verkeerd afgestelde verkeerslichten voor afslag centrum |
2397 | Doorgaand verkeer | Verkeerd afgestelde verkeerslichten aan oplintersepoort |
2398 | Doorgaand verkeer | Veel te korte afsla ri St Truiden |
2519 | Doorgaand verkeer | |
2549 | Doorgaand verkeer | Hier is te weinig plaats om voor te sorteren vind ik. De auto's die naar links willen gaan hebben langer rood, waardoor het verkeer opstropt en de auto's die rechtdoor willen ook moeten wachten |
2550 | Idee of voorstel | Dit rond punt heeft 2 rijstroken, maar werd aangepast zodat er maar 1 rijstrook berijdbaar is aan de opritten. Volgens mij werd dit gedaan om het aankomend verkeer af te remmen. Beter zou volgens mij zijn om de opritten weer open te stellen voor 2 rijstroken, maar kort daarvoor wél even een versmalling naar 1 rijstrook te plaatsen, in een S-vorm eventueel. Zo moeten auto's die het rond punt naderen ook altijd vertragen, ook als er geen drukte is, en kunnen ze niet te snel op het rond punt komen. Maar bij drukte, als er veel auto's staan aan te schuiven, kunnen er wel telkens 2 auto's tegelijkertijd het rond punt oprijden als er geen ander verkeer aankomt. Volgens mij zou dit de doorstroom enorm verhogen, aangezien het meeste verkeer rechtdoor rijdt op de Zuidelijke ring |
2578 | Onveilig | Veel verkeer en fietsers in tegenrichtig hebben te weinig plaats ( samen met parkeren op voetpad |
2579 | Ander | Lichten niet goed afgestemd. Heel snel weer rood. Veel filevorming. |
2591 | Ander | Verkeerslichten springen op bepaalde momenten (snachts), zodanig dat de ringweg maar 5sec groen heeft. heb beeldmateriaal daarvan. |
2592 | Doorgaand verkeer | De lichten zijn dramatisch afgesteld. Een dynamisch systeem zoals aan Delhaize zou heel wat opstroppingsproblemen kunnen voorkomen. veel verkeer in spits dat de diestse stnw opgaat. |
2597 | Doorgaand verkeer | Veel te veel file op nieuwe Vesten. Voorsorteerstroken zijn veel te kort. |
2604 | Doorgaand verkeer | Verkeerslichten duren verschrikkelijk lang voor auto’s, fietsers en voetgangers daarentegen moeten op 10 sec over geraken |
2627 | Doorgaand verkeer | Veel en te snel rijdend verkeer |
2628 | Parkeerbeleid | Weinig parkeerplaatsen voor bewoners. Als ik thuis kom van het werk moet ik bijna dagelijks twee straten of verder van huis parkeren. Dit komt mogelijks doordat er op sommige adressen meerdere voertuigen zijn die al dan niet gebruikt worden. Sommige voertuigen staan weken of zelfs maanden op dezelfde parkeerplaats in de straat. |
2638 | Doorgaand verkeer | synchonisatie van de lichten St-helenavest en ring |
2658 | Onveilig | |
2683 | Onveilig | Zou beter een een-richting straat worden |
2684 | Onveilig | Straat en stoepen zijn in geen goede conditie |
2685 | Onveilig | Te groot verkeersdruk op deze punt |
2731 | Onveilig | De straat is te smal om auto’s te laten rijden in 2 richtingen (bussen en tractors al helemaal niet) en bovendien al helemaal onveilig als er nog eens fietsers rijden |
2763 | Doorgaand verkeer | |
2767 | Doorgaand verkeer | Hier staat geregeld file op drukke momenten |
2768 | Idee of voorstel | Als de rijrichting van de Astridvest omgedraaid wordt, kan dat misschien een oplossing zijn voor druk verkeer en file in de Goossensvest? |
2785 | Onveilig | |
2786 | Parkeerbeleid | |
2787 | Idee of voorstel | Gratis randparkings |
2788 | Parkeerbeleid | Geen parking op Grote Markt |
2789 | Idee of voorstel | Gratis randparking |
2790 | Bereikbaarheid | Schoolstraat van maken |
2825 | Onveilig | Onduidelijk kruispunt |
2849 | Doorgaand verkeer | Voorrang van rechts ketelmakersstraat zorgt ervoor dat verkeer veel moeilijker de stad uit kan dan erin en zorgt voor files in de Leuvensestraat |
2859 | Onveilig | Van alle kanten komen hier auto's, fietsers en voetgangers. Bussen laden passagiers soms half op straat op en af. |
2860 | Doorgaand verkeer | Elke ochtend op een schooldag onvoorspelbare monsterfile omdat voor het links afslaan naar de Waaibergstraat het licht maar een drietal seconden op groen gaat staan, waarna het dan weer minuten wachten is. Haast niet te doen met al het volk dat moet die richting uit moet om de scholen te bereiken. |
2951 | Parkeerbeleid | Lichten tss punt 1 en punt0 zijn megaslecht afgesteld op elkaar !!! |
2952 | undefined | automobilisten die linksaf slaan (richting veldbornstraat) zorgen ervoor dat diegene die voor de lichten aan de veldbornstraat staan er maar met 2 of 3 's ochtends bij schooltijd kunnen verderrijden |
2956 | Doorgaand verkeer | Veel verkeer wanneer de scholen uit zijn, maar dit is normaal. |
2957 | Doorgaand verkeer | Veel verkeer wanneer de scholen uit zijn, maar dit is normaal. |
2958 | Doorgaand verkeer | Vaak opstoppingen wegens nieuwe verkeerssituatie op de ring. |
2983 | Bereikbaarheid | Er is amper parking voor de omliggende scholen. Dit creëert gevaarlijke situaties voor de kinderen. |
2984 | Onveilig | De stoepen zijn veel te smal, leerlingen moeten op straat lopen. |
2985 | Doorgaand verkeer | Veel overlast 's morgens en 's avonds. Indien auto's hier zouden kunnen parkeren en/of een kiss and ride, zouden er al heel wat minder auto's in het stadscentrum zijn. |
2994 | Doorgaand verkeer | te druk |
2995 | Onveilig | Fietsers nemen vaak voorrang op het kruispunt dat ze niet hebben. |
2996 | Onveilig | de bocht is vaak erg gevaarlijk voor fietsers. |
3013 | Ander | Lang aanschuiven bij de verkeerslichten op drukke momenten |
3014 | Onveilig | Onveilig tijdens de spits omwille van voetgangers en fietsers die op de weg (moeten) komen. |
3037 | Doorgaand verkeer | ik gebruik deze weg om van bij me thuis naar bvb Boutersem te rijden. Is dat nodig? Ik kan evengoed langs de vesten of langs de Goossensvest rijden. Deze shortcut zou niet mogelijk mogen zijn.. |
3051 | Doorgaand verkeer | Veel verkeer (soms te snel?) |
3086 | Idee of voorstel | rood licht knipperfunctie geven buiten de spitsuren! |
3120 | Parkeerbeleid | Parking voor bewoners en klanten zijn een ramp |
3144 | Onveilig | |
3145 | Onveilig | |
3147 | Onveilig | De doorlooptijd is veel te kort voor vervoer v Veldhovenstraat naar ring, lichte veel te kort en wagens en bussen vvwaaiberg blokkeren doorgang |
3148 | Doorgaand verkeer | Op sommige momenten zoveel verkeer richting Diest dat hele ring geblokkeerd wordt. De noorderring ontbreekt! |
3149 | Doorgaand verkeer | verkeer re |
3150 | Parkeerbeleid | Staat steeds vol wagens, geen parkeergelegenheid voor de buurt. Kliniek v broeders zou meer eigen parkeerplaats moeten creëren ipv teren op stad |
3159 | Onveilig | Gevaarlijke plaats met verdwijnend voetpad! |
3160 | Idee of voorstel | Heel vaak lange file. Gevaarlijk met fietsers die passeren. Autoluwer maken? |
3162 | Onveilig | |
3173 | Parkeerbeleid | geen parkeerplaats om mijn kind naar school te brengen |
3174 | Parkeerbeleid | niet genoeg parkeerplaats om mijn kind naar opvang te brengen en/of halen |
3182 | Doorgaand verkeer | |
3183 | Doorgaand verkeer | |
3184 | Doorgaand verkeer | |
3185 | Doorgaand verkeer | Files om rechtdoor en rechts te gaan door mensen die links afdraaien naar Diest |
3186 | Onveilig | |
3187 | Parkeerbeleid | Zou blauwe zone moeten zijn |
3188 | Parkeerbeleid | Parking in het centrum (winkel straat) is duurder dan andere steden zoals bv in Mol 1,23€ voor 1h37min tegen 1,10€ voor 33minuten in Tienen!!!!! |
3208 | Doorgaand verkeer | |
3209 | Doorgaand verkeer | |
3210 | Doorgaand verkeer | Lang aanschuiven |
3211 | Idee of voorstel | de rijstrook om af te draaien richting Diest is veel de kort voor de grote hoeveelheid auto's die er gebruik van maken. Hierdoor staan auto's die rechtdoor rijden of linksaf moeten slaan, vast achter de file rechts afdraaiende auto's die loopt tot voorbij de voorsorteerstrook. |
3212 | Onveilig | bij rechts afdraaien uit de Sint-Helenastraat is het uiterst moeilijk om fietsers te zien die rechtdoor willen rijden aan het kruispunt |
3232 | Onveilig | Voor fietsers en auto |
3319 | Idee of voorstel | Verkeer vanuit de Houtemstraat stropt door de complexe kruispunt. Een idee zou kunnen zijn om van de Houtemstraat en Oplintersesteenweg (gedeelte tussen rond punt Houtemveld en ring) éénrichtingsstraten te maken - naar Houtemveld in Houtemsstraat, naar ring in Oplintersesteenweg. Dit gedeelte van de Oplintersesteenweg is niet gemaakt voor tweerichtingsverkeer (in combinatie met d parkeerplaatsen). Dit idee zou ook een antwoord kunnen bieden aan de gevaarlijke situatie voor fietsers (geen degelijke fietspaden die naam waardig). |
3332 | Ander | File 's morgens |
3333 | Ander | File 's morgens |
3334 | Onveilig | Te veel wagens bij start en einde schooldag |
3340 | Doorgaand verkeer | verkeerslichten slecht afgesteld |
3341 | Onveilig | moeilijk om over te steken |
3356 | Onveilig | |
3405 | Doorgaand verkeer | dagelijks file |
3406 | Doorgaand verkeer | dagelijks file |
3407 | Doorgaand verkeer | dagelijks file |
3408 | Doorgaand verkeer | dagelijks file |
3446 | Onveilig | Zeer gevaarlijk druk kruispunt! Voorrangsregels onduidelijk voor de vele weggebruikers. |